امنیت, جی پی اس, ردیاب, کاربرد ردیاب, مقاله

ردیاب خودروهای باربری آلفا؛ راهکاری مطمئن برای ردیابی بار و محموله ها

ردیاب خودروهای باربری

ردیاب آلفا دستگاه های کوچکی هستند که به شما این امکان را می دهند که بر موقعیت لحظه ای خودرو خود نظارت کنید. احتمالا همه شما تا حدودی با ردیاب خودرو آشنا باشید. اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید ردیاب آلفا کاربردهای بسیار گسترده ای دارد و تنها مختص خودرو نیست. به عنوان مثال از ردیاب برای ردیابی حیوانات، کودکان و افراد سالمند، اشیا قیمتی و … استفاده می شود.

در این مقاله ما قصد داریم به بررسی ردیاب خودروهای باربری و کاربرد آنها در ردیابی بار و محموله ها بپردازیم. اگر شما هم در باربری ها مشغول به کار هستید، و یا علاقمند هستید موقعیت مکانی محموله های خود را در طول مسیر ردیابی کنید، مطالب موجود در این صفحه را تا انتها مطالعه کنید.

 

 

ردیاب خودروهای باربری چیست و چه کاربردی دارد؟

ردیاب الفا یکی از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا است که با استفاده از ماهواره ها و سیستم موقعیت جهانی عمل می کند. این دستگاه از سیستم بسیار پیچیده ای برخوردار است و این امکان را برای  مشتریان فراهم می کنند تا موقعیت مکانی هر آنچه که ردیاب به آن متصل است را دنبال کنمد.

همان طور که می دانید هر روزه انواع بارها و محموله های مختلف توسط شرکت های حمل و نقل و مراکز باربری در داخل و یا خارج از کشور جابجا می شوند. این محموله ها ممکن است چندین روز طول بکشد تا به مقصد برسند. این محموله ها برای صاحبان آنها بسیار با اهمیت هستند و در صورتی که  سالم و به موقع به مقصد نرسند، خسارات بسیار زیادی به صاحبان آنها وارد می شود.

برای انتقال محموله ها باید مسافتهای بسیار طولانی از مبدا تا مقصد پیموده شود و همواره در طول مسیر عوامل متعددی ممکن است رخ دهد که سلامت بارها را به خطر بیندازد. به همین دلیل صاحبان بارها به دنبال راهکاری مناسب و هوشمندانه هستند تا از موقعیت لحظه ای بار خود مطلع شوند. ردیاب خودروهای باربری بهترین گزینه برای این دسته از افراد است.

با نصب ردیاب در  ماشین حامل بار این امکان فراهم می شود که با استفاده از گوشی خود موقعیت مکانی دقیق بار را دنبال کنید. با این قابلیت صاحب بار می تواند بار خود را تا مقصد دنبال کند و خیالش از بابت امنیت محموله آسوده باشد. همچنین این امکان فراهم است که موقعیت بار را با دیگر افراد مثل گیرنده بار به اشتراک بگذارد تا آنها هم مسیر را دنبال کنند.

ردیاب خودروهای باربری

 

چه مدل ردیاب آلفا برای صنعت حمل و نقل مناسب است؟

برای انتقال بارها و محموله ها از راه های ارتباطی مختلفی مثل هوایی، دریایی، ریلی و جاده ای استفاده می شود. در هر کدام از این راههای ارتباطی ممکن است به دلایل متعددی محموله ها با تاخیر به مقصد برسد. در چنین مواقعی استفاده از ردیاب آلفا به شما این امکان را می دهد که مشکل و شرایط پیش آمده را به سرعت مدیریت کنید و از موقعیت دقیق محموله مطلع شوید.

ردیاب آلفا در مدل های مختلفی تولید می شوند که هر کدام از آنها کاربردهای متنوعی دارند. ردیاب مدل ۶۰۳ یکی از بهترین ردیاب خودروهای باربری است که می توانید برای ردیابی بارها و محموله ها از آن استفاده کنید. این ردیاب مجهز به آنتن خارجی است و در مسیرهای بین شهری و یا مناطقی که آنتن بسیار ضعیف است و نقطه کور محسوب می شوند، موقعیت مکانی دقیق را به شما نمایش می دهد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید ردیاب ۶۰۳ آلفا مجهز به قابلیت شنود است. یعنی می توانید با ردیاب تماس بگیرید و صدای داخل کابین را بشنوید. همچنین این ردیاب مجهز به دکمه کمک اضطراری است که در مواقع لزوم با فشار دادن آن موقعیت مکانی بار برای دیگران  ارسال می شود. این گزینه در مواقعی کاربرد دارد که یک مشکل فنی برای خودرو بوجود بیاید. در این شرایط می توانید همکاران و یا صاحب بار را در جریان بگذارید و موقعیت خود را برای آنها ارسال کنید.

ردیاب آلفا مدل 603 مخصوص باربری

 

با GPS چه امکاناتی برای باربری ها و شرکت های حمل و نقل فراهم می شود؟

بعد از نصب ردیاب خودروهای باربری بر روی ماشین حامل بار باید برنامه ردیاب آلفا را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. این برنامه امکانات متنوعی در اختیار شما قرار دارد که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • دریافت هشدار قطع باتری خودرو
  • دریافت هشدار حرکت و ضربه
  • دریافت هشدار باز شدن درب خودرو
  • دریافت هشدار روشن شدن خودرو به صورت غیر مجاز
  • امکان قطع و وصل کردن برق وسیله نقلیه
  • امکان دریافت و قطع هشدار کمک اضطراری (sos)
  • امکان استفاده از شنود
  • دریافت هشدار مربوط به کم شدن باتری خودرو
  • آژیر کشیدن موبایل شخصی هنگام دریافت هشدار

ردیاب خودروهای باربری

 

مزایای استفاده از ردیاب خودروهای باربری

مدیران شرکت های حمل و نقل و مراکز باربری با نصب ردیاب خودروهای باربری از مزیت های زیر بهره خواهند برد:

  • نظارت آنلاین بر موقعیت لحظه ای ماشین حامل بار
  • حفظ امنیت بارها و محموله ها در طول مسیر
  • نظارت بر عملکرد رانندگان مانند سرعت، زمان توقف و …
  • کسب رضایت مشتریان و ارائه خدمات بهتر به آنها

ردیاب آلفا راهکاری مطمئن برای محموله ها و بارها

خرید ردیاب های باربری با قیمت مناسب و بصرفه

اگر به دنبال یک ردیاب مناسب و باکیفیت هستید که هم هزینه به صرفه ای داشته باشد و هم امنیت بار شما را تضمین کند، ردیاب آلفا پیشنهاد ما به شماست. ردیاب های آلفا در کنار کیفیت و عملکرد بسیار بالایی که دارند، از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند. برند آلفا با ارائه کارکرد مناسب، توانسته است اعتماد تمامی خریداران را کسب کند. همچنین می توانید از خدمات پس از فروش ردیاب آلفا که شامل پشتیبانی شبانه روزی می باشد هم استفاده نمایید

 

نتیجه گیری

خرید و نصب ردیاب خودروهای باربری این امکان را به مدیران مراکز باربری و صاحبان بار می دهد که از موقعیت مکانی دقیق محموله خود مطلع شوند. همچنین می توانند تمامی مسیرها را به صورت آنلاین دنبال کنند. با این کار امنیت محموله ها تامین می شود و در زمان مقرر به مقصد خواهند رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *