امنیت, برنامه کاربردی, جی پی اس

باز و بسته کردن درب خودرو با بلوتوث موبایل

ردیابی با بلوتوث خودرو

امروزه استفاده از موبایل به حدی فرا گیر شده است که کاربران دوست دارند اکثر کارهای خود را از طریق موبایل شخصی انجام دهند، باز و بسته کردن درب خودرو با بلوتوث موبایل یکی از همین کارها است. از جمله کارهایی که میتوان با موبایل انجام داد  کنترل و ردیابی خودرو و باز و بسته کردن درب خودرو با استفاده از نصب ردیاب خودرو است . حال این سوال مطرح میشود که اگر شخصی بر روی خودرو خود یک ردیاب خودرو نداشته باشد و فقط یک دزدگیر معمولی و یا دزدگیر کارخانه را بر روی خودرو خود داشته باشد آیا همچنان این قابلیت وجود دارد که درب خودرو خود را از راه موبایل باز و بسته نماید ؟

به تازگی یک شرکت تکنولوژی یک دستگاه کوچک را طراحی و تولید کرده است که با استفاده از این قطعه کوچک که به برق باتری خودرو متصل میشود و در داخل خودرو نصب میشود میتوان خودرو خود را با استفاده از بلوتوث موبایل از فاصله ۲۰ متری باز و بسته کرد .

روش کار این سیستم به این شکل است که شما میتوانید ریموت کنترل خودرو خود را برای آن تعریف کنید و دستگاه کد ریموت کنترل شما را شناسایی کرده و بعد از آن با نصب نرم افزار مخصوص ایفون یا اندرویدی بر روی گوشی شخصی خود میتوانید به این دستگاه از راه بلوتوث گوشی متصل شوید و از راه موبایل درب خودرو را باز و بسته و یا دزدگیر را فعال و غیر فعال کنید .

این قطعه قابلیت تعریف کردن ریموت کنترلهای مختلف با فرکانسهای مختلف را دارا میباشد که جدا از باز و بسته کردن درب خودرو میتواند وسایل دیگری را هم که با ریموت کنترل رادیویی کار میکند را به موبایل شخص متصل نماید .

از قابلیت های دیگر این سیستم این است که میتوان این دستگاه را تنظیم کرد که به محض نزدیک شدن شخص به خودرو به صورا اتوماتیک درب خودرو را باز کرده و با محض دور شدن شخص از خودرو

.درب خودرو را قفل نماید که برای این عمل حتما باید شخص موبایل شخصی خود را به هنگام پیاده شدن از خودرو در جیب داشته باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *