ردیاب

مقایسه امکانات و قیمت انواع ردیاب

مقایسه ردیاب ها

یکی از مهمترین معیارهای خرید خصوصا در کشور ما قیمت میباشد. برای خرید ردیاب خودرو هر چه قیمت کمتری داشته باشد تمایل بیشتری به خرید آن داریم و ریسک خرید را پایین می آورد ولی در کنار آن نمیخواهیم ردیابی را بخریم که امکانات خوبی نداشته باشد ار اینرو لازم است بین قیمت و امکانات تعادل خوبی برقرار نماییم. حال باید چه نکاتی را رعایت نماییم تا ردیابی با قیمت مناسب و امکانات مورد نظر پیدا نماییم؟

شناخت ردیابها و امکانات آنها

سعی کنید تمامی ردیابهای موجود را  کامل بشناسید و تفاوت آنها را بدانید. امکانات هر ردیاب را کامل مورد بررسی قرار دهید. برخی مواقع بنا به دلایلی شرکتها اطلاعات دقیقی در مورد امکانات ردیاب در وبسایت خود قرار نمیدهند شما سعی کنید که در مورد این امکانات اطلاعات درستی بدست آورید. هر چه شما اطلاعات بیشتری در مورد محصول مورد نظرتان داشته باشید قطعا میتوانید تصمیم بهتری بگیرید و یک ردیاب خوب را انتخاب نمایید. امکانات مهم که باید مورد توجه قرار دهید عبارتند از:

دقت ردیاب: ردیاب شما محل ردیابی شده را با دقت چند متر برای شما ارسال می نماید

باطری: باطری ردیاب چند میلی آمپر میباشد و تا چند ساعت میتواند بدون اتصال به برق خارجی دوام بیاورد

ابعاد: اندازه ردیاب چقدر است و مناسب جایی هست که شما میخواهید استفاده کنید

آیا دکمه کمک اضطراری دارد؟

برنامه ردیابی برای موبایل شما

وب سایت ردیابی

ردیابی آفلاین بدون نیاز به اینترنت

آیا هزینه شارژ سالانه برای وبسایت ردیابی اخذ میگردد؟

انواع هشدارها از جمله هشدار کم شدن باطری، هشدار حرکت متحرک، هشدار سرعت غیر مجاز و هشدار محدوده مجاز جغرافیایی

چه نیازی دارید؟

همیشه ما به همه امکانات که فروشنده ها به ما پیشنهاد میکنند نیاز نداریم. از اینرو باید سعی کنیم که ردیابی را انتخاب کنیم که با نیازهای ما بیشترین تطابق را داشته باشد . محصولی که امکانات بیشتری دارد همیشه به معنای مناسب تر بودن نیست. گاها ما هزینه های زیادی را صرفا برای امکاناتی صرف میکنیم که عملا برای ما اصلا کاربردی ندارد.

قطعات داخل بسته محصول

 همراه هر ردیاب معمولا قطعات جانبی مانند باطری اضافی، مبدل و شارژر ، میکروفن، آژیر و … وجود دارد. شما باید از فروشنده بپرسید که چه قطعاتی همراه بسته وجود دارد و آیا این قطعات برای شما هزینه ای دارد یا خیر. برخی شرکتها برای ارزانتر جلوه دادن ردیاب خودرو قیمت قطعات جانبی را به صورت جداگانه محاسبه میکنند و شما باید برای هرکدام از این قطعات جانبی که لازم میباشند نیز هزینه ای پرداخت نمایید.

هزینه نصب

باتوجه به پیچیدگی نسبی نصب ردیاب خودرو برای نصب آن باید به نصاب شرکت و یا افراد معرفی شده توسط آنها مراجعه نمایید. اکثر شرکتها برای نصب انواع مختلف ردیابها هزینه های متفاوتی را در نظر میگیرند. شما برای برآورد هزینه کلی باید این هزینه را نیز در نظر بگیرید تا بتوانید ردیاب باقیمت ارزان تر را انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *