برنامه کاربردی, ردیاب, کاربرد ردیاب

موبایل خود را به ریموت دزدگیر ماشین تبدیل کنید

موبایل ردیاب

برنامه ای که میخواهیم معرفی کنیم علاوه بر اینکه به شما کمک میکند که در ماشینتون رو با موبایل از هر فاصله ای باز و بسته کنید امکانات جالب دیگه ای همچون ردیابی و شنود در اختیار صاحب خودرو میگذارد. اما قبل از دانلود برنامه و ناراضی شدن احتمالی از ما برای اینکه ببینید آیا این برنامه برای ماشین شما کاربرد دارد ادامه مطلب را مطالعه کنید.  

کنترل ماشین با موبایل

هر سیستم کنترل از راه دور دو قسمت اساسی دارد. ۱.فرستنده .۲گیرنده. سیستمی که فقط یکی ازاینها را داشته باشد نمیتواند کار کنترل را انجام دهد. نقش برنامه های موبایل برای کنترل خودرو نقش فرستنده میباشد و خودرو شما باید دارای یک سیستم گیرنده باشد که فرامین ارسالی را اجرا کند.

برخی از خودروها دارای چنین سیستمهای ارتباطی میباشند و خود تولید کننده خودرو همراه ماشین برنامه موبایل لازم برای کنترل ماشین را در اختیار مشتری میگذارد. اما اکثر خودروهای ایرانی همچون پراید. پژو. تندر و حتی خودروهای خارجی فاقد چنین سیستم هایی میباشند. ولی نگران نباشید این آخر راه نیست. 

برای چنین خودروهایی میتوان یک گیرنده با قیمت مناسب بصورت جداگانه تهیه نمود. در زیر لیستی از انواع سیستم های گیرنده که معمول میباشند ذکر شده است.  

سیستم گیرنده

برای ارتباط بین موبایل و خودرو سه نوع سیستم وجود دارد. ۱. بلوتوث ۲.وای فای ۳ شبکه مخابرات هرکدام از این سیستم های ارتباطی دارای دستگاه خاصی هستند. حال کدامیک مناسب تر هستند؟؟ قطعا جواب این سوال را مهمترین عامل کنترل از راه دور یعنی برد سیستم تعیین میکند. بلوتوث برد این سیستم ها در حالت عادی و برای دستگاه های معمولی ۱۰ متر میباشد وای فای برد سیستم های وای فای معمولا ۲۰ متر میباشد و بهتر و سریعتر از بلوتوث میباشد. شبکه مخابرات تقریبا دارای برد نامحدود هستند. شما میتوانید از هر کجای دنیا از شبکه مخابرات استفاده کنید. 

دونوع اول به دلیل برد محدود پیشنهاد نمیشود. پیشنهاد بصرفه دستگاه های نوع سوم یعنی دزدگیرهای سیمکارت خور هستند که در حال حاضر در بازار به راحتی یافت میشوند. در زیر تصویر سه نمونه آنرا مشاهده میکنید

ردیاب خودرو آلفا مدل ۶۰۳

ردیاب خودرو مدل 603

ردیاب و دزدگیر ماشین آلفا مدل ۶۰۴

ردیاب خودرو مدل 604

ردیاب مدل ۶۰۱

ردیاب شخصی و حیوانات

این دستگاه ها یک سیمکارت از هر نوعی. همراه اول. ایرانسل. تالیا و یا هرنوعی میخورند . اپلیکیشن کنترل ماشین که برای دانلود گذاشته ایم از طریق ارسال پیام به سیمکارت دستگاه با آن ارتباط برقرار میکند و به شما این امکان باز کردن درب ماشین با موبایل را از هر فاصله ای حتی ۱۰۰۰ کیلومتری هم میدهد.  

امکانات دیگر

این دستگاه ها برای بالا بردن قدرت کنترل و امنیت ماشین امکانات دیگه ای هم دارد. ازجمله مجهز به gps جی پی اس میباشد که این قابلیت را میدهد که بشود خودرو را بصورت لحظه ای ردیابی نمود. 

همچنین بعضی مدلهای ردیاب ماشین دارای میکروفن برای شنود صدای کابین خودرو در صورت دزدیده شدن هستند. از امکانات جالب دیگر یک رله قطع کن میباشد که به راننده اجازه میدهد که بتواند خودرو خود را بوسیله موبایل خاموش کند که ما این امکان را در مطلب خاموش و روشن کردن خودرو با موبایل بطور مفصل شرح داده ایم. 

ردیاب های خودرو باداشتن چی پی اس. رله قطع کن. سیمکارت و میکروفن توانایی های زیادی به کاربرهای خودشون میدن که این امکانات رو بصورت جامع در مطلب ردیاب خودرو چیست بیان کرده ایم.  

تبدیل گوشی به ریموت ماشین

شما با تهیه یک ردیاب خودرو و نصب برنامه موبایل مربوطه میتونید ازگوشی خودتون به عنوان ریموت خودرو استفاده کنید. دیگر لازم نیست نگران گم شدن ریموت خودرو خود باشید. بوسیله موبایل میتونید به راحتی در خودرو را باز و بسته کنید.

ریموت اندروید خودرو

شما میتونید این برنامه را روی موبایل تمامی افراد خانواده نصب کنید و بدون هزینه اضافی تعداد زیادی ریموت داشته باشید . یکی ازمزیت های این اپلیکیشن امکان آفلاین بودن آن است. یعنی شما میتوانید بدون اینکه اینتترنت داشته باشید هم خودرو را ردیابی کنید و هم آنرا کنترل نمایید.  

قیمت اپلیکیشن کنترل ماشین

این برنامه معمولا بصورت رایگاه همراه دستگاه ردیاب عرضه میگردد . در انتهای مطلب لیست قیمت چندین ردیاب متفاوت که ابن برنامه از آنها پشتیبانی میکند ارائه شده است. برای خرید محصولات میتوانید با مسئول فروش ۰۹۱۲۰۹۱۰۸۸۱ تماس حاصل فرمایید. 

برای دانلود برنامه به صفحه دانلود ریموت اندروید خودرو مراجعه نمایید.

ردیابی موبایل از طریق شماره

13 دیدگاه در “موبایل خود را به ریموت دزدگیر ماشین تبدیل کنید

  1. A.S گفت:

    اپلیکیشن در حالت آفلاین چطور با خودرو ارتباط برقرار می‌کند؟

    1. nikraftar گفت:

      سلام. در حالت آفلاین ارتباط بصورت پیامکی هست. ردیاب اطلاعات مکانی رو بصورت لینک لوکیشن برای شما پیامک میکنه و شما با داشتن نقشه آفلاین میتونید موقعیت خودرو رو مشاهده کنید. آفلاین بودن میتونه هم مربوط به ردیاب و هم کاربر باشه یا یکی از اونها.

    2. عیدانی. گفت:

      سلام بنده اسکوتر ? برقی دارم دوتا ریموت هاش گم کردم متاسفانه الان سه ماه هست بد جوری نگرانم کرده نمی‌دونم چه کار کنم آیا کسی هست بهم بگه چه کار کنم خواهش میکنم راهنمایی ام کنید لطفاً

      1. آرزو نادری گفت:

        سلام وقت بخیر دوست عزیز ما توی این زمینه کار نمیکنیم.

    3. بابا گفت:

      توسط سیم کارت نصب شده در داخل خودرو

  2. عیدانی. گفت:

    سلام بنده اسکوتر ? برقی دارم دوتا ریموت هاش گم کردم متاسفانه الان سه ماه هست بد جوری نگرانم کرده نمی‌دونم چه کار کنم آیا کسی هست بهم بگه چه کار کنم خواهش میکنم راهنمایی ام کنید لطفاً

    1. آرزو نادری گفت:

      سلام وقت بخیر ما توی این زمینه کار نمیکنیم متاسفانه

  3. سید رامین مشهدی گفت:

    سلام دزد گیر استیل میت تصویری دارم برنامه ای هست که توی کوشی نصب کنم

    1. آرزو نادری گفت:

      سلام وقت بخیر متاسفانه ما تو این زمینه کار نمیکنیم

  4. سعید گفت:

    سلام. قیمت هم لطف کنید

    1. آرزو نادری گفت:

      سلام دوست عزیز وقتتون بخیر جهت اطلاع از قیمتها لطفا با شماره فروش در ارتباط باشید ۰۹۱۲۰۹۱۰۸۸۱

  5. a . d گفت:

    سلام. گیرنده دزدگیر پرایدم را می خواستم عوض کنم توی بازار گیرنده سیم کارت خود هست که جایگزینش کنم؟

    1. آرزو نادری گفت:

      سلام دوست عزیز وقتتون بخیر اطلاعی در این زمینه نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *