جی پی اس, ردیاب, کاربرد ردیاب

خاموش کردن خودرو هنگام سرقت

سرقت خودرو

وابستگی ما آدما به تولیدات خودمون روز به روز داره بیشتر میشه. قبلا ها مردم نه ماشین داشتن نه موتو گازی نه کشتی و قایق و هرجور وسیله نقلیه دیگه ای. ولی امروزه میبینیم که هر روز به تعداد خودروها افزوده میشه و در کنار اون هم سرقت یک امر رایج شده. 
توی بعضی جاها توی روز روشن اگر ۵ دقیقه هواستون به ماشین نباشه ممکنه دزد کارشو تموم کنه و دیگه هرگز نبینیدش. برای بعضی ها مهم نیست سریع میرن یک ماشین دیگه میخرن ولی ماها که دار و ندارمون رو دادیم یک خودرو پراید یا پژو خریدیم چکار باید بکنیم؟ یا باید زنگ بزنیم پلیس و دعا کنیم انشالا که پیدا بشه یا اینکه مثل یکی از مشتریهای خوش شانس شرکت الفا تکنولوژی یکی از ردیابهای خودرو ضد سرقت این شرکت روی ماشینمون نصب باشه.

سرقت خودرو

داستان آقای ب.خ رو بگم که خونشون مشهده. بنده خدا یک روز ظهر از سر کار برگشته بود که یک ناهار بخوره که فک کنم قرمه سبزی هم بود. خورد و یک چرت کوچک زد و رفت سوار ماشین پرایدش بشه که به کارهاش برسه و خدا روز بد نده ….. دید ماشینش نیست. بله آقا دزده ماشینو به سرقت برده بود. آقای ب.خ آدم آینده نگری بود حدود یکسال پیش یک ردیاب خودرو ارزون و خوب روی ماشینش نصب کرده بود. این ردیابها رله داشتند که کارشون این بود که با فشار دادن دکمه یک برنامه که روی موبایل نصب میشه ماشین خاموش میشه و دیگه روشن نمیشه. اونم سریع ماشینو خاموش کرد. دزد بنده خدا هم که خوشحال از صید امروزش داشت گاز میداد دید یهو ماشین وایساد. هی استارت زد دید استارت نمیخوره. هر کاری که بلد بود کرد دید جواب نمیده . از اون طرف صاحب خودرو بوسیله موبایلش موقعیت دقیق ماشینشو پیدا کرد و یک دربست گرفت و رفت سمتش. زیاد دور نبود هنوز توی مشهد بود. به محل که رسید دید ماشینش گوشه خیابون درهاش بازه و یکی هم داره در میره. خلاصه به خیر گذشت . خدا آخر عاقبت همه ما رو به خیر کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *