مقاله

ویژگی های مهم ردیاب مغناطیسی

ویژگی های مهم ردیاب مغناطیسی

ردیاب های مغناطیسی یکی از بهترین و کاربردی ترین ردیاب ها برای خودروها و سایر وسایل نقلیه است. این ردیاب دارای اندازه کوچکی هستند و به راحتی می توانید این ردیاب را نصب کنید تا از دید سارقان مخفی باشد. با نصب این ردیاب مالکان خودرو دیگر نگران به سرقت رفتن اتومبیل خود نخواهند بود. اگر می خواهید درباره ویژگی های مهم ردیاب مغناطیسی اطلاعاتی را کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

ردیاب مغناطیسی چیست؟

ردیاب مغناطیسی نوعی از ردیاب است که این قابلیت را دارد به اجسام فلزی متصل شود به همین دلیل این ردیاب ها برای خودرو استفاده می شود. شما با استفاده از ردیاب می توانید اطلاعاتی در مورد موقعیت خودرو کسب کنید این اطلاعات از طریق پیامک به مالک خودرو ارسال می کند. ردیاب مغناطیسی به عنوان یکی از بهترین ردیاب ها به شمار می آید.

مهمترین ویژگی ردیاب خودرو مغناطیسی

قدرت مغناطیسی این ردیاب ها بسیار بالا است و دارای مقاومت بسیاری در برابر ضربه است. شما می توانید ردیاب را طوری تنظیم کنید که در بازه های زمانی گوناگون اطلاعات خودرو و موقعیت خودرو را در اختیار شما قرار دهد. نصب این ردیاب ها برای شما کار مشکلی نیست. ردیاب های مغناطیسی نیازی به سیم کشی ندارد و شما خودتان می توانید ردیاب را به راحتی بر روی خودرو نصب کنید تنها باید این ردیاب را در قسمتی از خودرو کار بگذارید.

امروزه ردیاب های مغناطیسی مختلفی با برندهای مختلفی موجود است و دارای ویژگی هایی با اندازه و شکل های متنوعی است. برخی از این ردیاب ها به صورت شارژی است و شما می توانید بعد از مدتی این ردیاب ها را شارژ کنید. شما می توانید ردیاب را با استفاده از موبایل، لپ تاپ و کامپیوتر اداره کنید.

مهمترین ویژگی ردیاب خودرو مغناطیسی

ردیاب های مغناطیسی چگونه کار می کنند؟

شما می توانید ردیاب را به راحتی در بخشی از خودرو نصب کنید و از قابلیت مغناطیسی بودن ردیاب ها استفاده کنید. بعد از نصب ردیاب گزینه هایی بر روی ردیاب مشاهده می شود مانند اتصال به موبایل و یا سایر تجهیزات، یکی از این گزینه ها را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه هر پیغامی بر روی موبایل یا سایر وسایل شما ارسال می شود و شما به همین سادگی نصب ردیاب مغناطیسی را انجام دادید.

کاربرد ردیاب مغناطیسی

ردیاب های مغناطیسی دارای کاربردهای بسیاری می باشد که به شرح زیر است:

  • بیشتر ردیاب های مغناطیسی در قسمت زیر خودرو نصب می شود.
  • قدرت آهنربایی بسیار زیاد این ردیاب ها مهمترین ویژگی آن ها به شمار می آید.
  • ردیاب های مغناطیسی در شرایط جوی نیز خاصیت خود را حفظ می کند و نگرانی برای استفاده از این ردیاب ها نداشته باشید.
  • ردیاب های مغناطیسی ضدآب است و در برخورد با آب دچار مشکل نمی شود.
  • نصب ردیاب خودرو مغناطیسی نیازی به سیم کشی خودرو نیست.
  • مناسب برای خودروهای سبک و سنگین است.
  • مناسب برای خودرو هایی که فاقد پارکینگ شخصی هستند.
  • مناسب برای استفاده خودروهایی است که کارهای حساس و مهم را انجام می دهند.

ردیاب ها با توجه به برندهای مختلفی که دارند باتری آن ها دارای عمر متفاوتی است و شما می توانید  با شارژ کردن باتری تا مدتی از باتری استفاده کنید.

کاربرد ردیاب مغناطیسی

انواع ردیاب های مغناطیسی

ردیاب مغناطیسی دارای انواع مختلفی است و یکی از عوامل انواع این ردیاب ها به میزان شارژی که این دستگاه دارد بستگی دارد. هر ردیابی می تواند زمان مختلفی شارژ داشته باشد. هر چقدر ردیاب شارژ بیشتری داشته باشد کارایی بهتری و عمر آن نیز بیشتر خواهد بود. بدیهی است که این ردیاب ها با شارژ بیشتر دارای قیمت بالاتری نیز می باشد.

قیمت ردیاب مغناطیسی

با توجه به انواع ردیاب ها، ویژگی ها و قابلیت هایی که دارند دارای قیمت های مختلفی است و نمی توان برای آن ها تعرفه یکسانی را در نظر گرفت. عوامل مختلفی مانند کارایی، برند ردیاب، گارانتی و خدمانت پس از فروش ردیاب های مغناطیسی بر میزان قیمت ردیاب تاثیر بسیاری دارند. شما می توانید ردیاب را به صورت اینترنتی و حضوری خریداری کنید که هر کدام دارای مزیت هایی هستند. پیشنهاد می کنیم قبل از خرید ردیاب با کارشناسان متخصص در این زمینه مشورت کنید و می توانید لیست قیمت ردیاب را از آن ها بخواهید تا نسبت به میزان بودجه ای که دارید بهترین ردیاب را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *