مقاله

نحوه سفارش ردیاب های آلفا

نحوه سفارش ردیاب های آلفا

ردیاب ها با توجه به کاربردهای گسترده ای که دارند جز پرفروش ترین وسیله های بازار به شمار می روند، امروزه روش های مختلفی برای خرید مطمئن این وسیله وجود دارد، ما در این مقاله شما را با نحوه سفارش محبوب ترین نوع جی پی اس یا همان ردیاب های آلفا آشنا خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

 

ردیاب آلفا، محبوب ترین نوع ردیاب

ردیاب مدل الفا کوچکترین و ساده ترین مدل ردیاب است که داری سیستم GPS  و GSM  پیشرفته ای است که برای ردیابی وسایل نقلیه از جمله خودرو و موتور سیکلت و یا دوچرخه استفاده می شود و بسیار کاربردی است. در ادامه با ویژگی های این محصول بیشتر آشنا خواهیم شد.

 با ریموت ردیاب الفا ماشین خود را صد در صد ضد سرقت کنید

سری ردیاب الفا دارای ویژگی های جالبی است که به طور کامل دست سارقین را از دزدی کوتاه می کند. این ردیاب به صورت ریموت عمل میکند بدین صورت که با زدن کلید اول و دوم می توانید ردیاب را فعال و یا غیر فعال کنید و با زدن کلید قرمز حتی اگر خودرو در حال حرکت باشد موتور خاموش می شود و دیگر قادر به حرکت نخواهد بود.

در این حالت تا زمانی که کلید چهارم یا لغو را نزنید با سوییچ هم ماشین روشن نمی شود زیرا این ردیاب کل سیستم برق خودرو را تحت کنترل خود در می آورد.

با ردیاب الفا صاحب دزدگیر هم خواهید شد

ردیاب های الفا علاوه بر موقعیت یابی دقیق و مخابره آن به سرور می توانند نقش دزد گیر هم داشته باشند. با وصل کردن این ردیاب به گوشی به محض باز و بسته شدن درها گوشی همراه شروع به آژیر کشیدن می کند.

 

کارایی طولانی مدت

منبع تغذیه ردیاب آلفا به وسیله سیستم برق خودرو تامین می‌شود و بدون محدودیت کار می کند، در صورتی هم که برق خودرو قطع شود این ردیاب به وسیله باتری داخلی که دارد ساعت ها کار می کند.

 

موقعیت یابی حتی به صورت آفلاین

یکی از بهترین ویژگی ردیاب ها کار به صورت آفلاین است، اگر شرایطی پیش آید که ارتباط قطع شود ردیاب آلفا به فعالیت مکان یابی خود ادامه می دهد.

ردیاب آلفا دارای آنتن داخلی و مجهز به سیستم LBS  است که باعث می شود امواج GPS  را به خوبی دریافت کند و مکان وسیله نقلیه را ضبط کند و هنگام آنلاین شدن مکان را به سرعت به سرور منتقل می کند.

موقعیت یابی حتی به صورت آفلاین

ردیاب آلفا دستگاهی مقاوم و با کیفیت

ردیاب های سری آلفا ضد ضربه و هم چنین ضد آب هستند  و در شرایط سخت محیطی نیز کارایی خود را حفظ میکنند، این ردیاب ها حتی در مکان هایی که سیستم انتن دهی ضعیفی وجود دارد توانایی موقعیت یابی خود را حفظ می کنند و از کار نمی افتند.

روش تهیه ردیاب ها آلفا

تهیه ردیاب های سری آلفا بسیار ساده و راحت است و در حالت کلی به دو صورت زیر انجام می گیرد.

روش تهیه ردیاب ها آلفا

  1. روش حضوری

در روش حضوری شما می توانید با مراجعه به نمایندگی ها و یا مغازه ها ردیاب آلفا را خریداری کنید البته باید توجه داشته باشید که این نوع ردیاب ها در چند مدل مختلف ساخته شده اند و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند، توصیه می‌شود هنگام خرید حضوری از اصل بودن کالا و ضمانت آن اطمینان حاصل کنید تا هزینه شما به هدر نرود.

 روش غیر حضوری

امروزه با توجه به مشغله های فراوان افراد بیش تر ترجیح می دهند ابزار خود را به روش غیر حضوری تهیه کنند، در این روش می توانید انواع ردیاب آلفا را با قیمت های آن مشاهده کنید و همچنین قادر خواهید بود که ارزان ترین ردیاب های موتور سیکلت را نیز ببینید و نوع آن ها را با هم مقایسه کنید و براساس نظرات کسانی که قبلا محصول را خریده اند نسبت به تهیه ردیاب مطمئن شوید.

نتیجه گیری

همان طور که مطالعه نمودید ردیاب ها ابزار حیاتی برای انسان ها به شمار می روند و با پرطرفدار ترین نوع ردیاب نیز آشنا شدید، ویژگی های این محصول آن قدر گسترده است که جمع بندی آن در اینجا نمی گنجد، پس اگر قصد خرید ردیاب خودرو ای را دارید که علاوه بر ارزان بودن بسیار با کیفیت باشد به شما توصیه می کنیم ردیاب مدل الفا را خریداری کنید و مطمئن باشید که از خرید این محصول به هیچ وجه پشیمان نخواهید شد.

مطالب مرتبط:

ردیاب خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *