مقاله

ویژگی های منحصر بفرد ردیاب های جیبی

ویژگی های منحصر بفرد ردیاب های جیبی

حتما تا به حال خبر هایی در مورد سرقت وسایل گران قیمت و یا حتی آدم ربائی شنیده اید و آگهی هایی را در باره گم شدن سالمندان و یا کودکان در سطح شهر مشاهده کرده اید، ولی تنها با استفاده از ردیاب های جیبی و شخصی که تولید شده می توان از بروز همچین آسیب هایی جلوگیری کرد.

در ادامه بیش تر با ویژگی های ردیاب های جیبی و به سوال هایی از قبیل ردیاب ها جیبی چه مدت بعد از روشن شدن کار خود را آغاز می کنند پاسخ خواهیم داد.

 

ردیاب جیبی ابزاری کارآمد و کوچک

این ردیاب ها همان طور که از نامشان پیداست بسیار کوچک هستند و به راحتی در جیبتان جای می گیرند، این دستگاه برخلاف اندازه کوچکش کارایی زیادی دارد.

کافی است این ردیاب را  در کیف مدرسه کودک خود جای دهید تا دیگر نیاز به مراقبت بیست و چهار ساعته از آن ها نباشید و با این کار نیز کودک از اینکه کسی همواره همراهش نیست احساس استقلال می کند.

همچنین این ردیاب را می توان برای سالمندان مبتلا به آلزایمر که درک درستی از محیط خود ندارند استفاده کرد تا از گم شدن آن ها و بروز خطر جلوگیری شود.

ردیاب جیبی ابزاری کارآمد و کوچک

ویژگی های منحصر به فرد ردیاب های جیبی

این ردیاب ها همان طور که قبلا نیز گفتیم ویژگی های منحصر به فردی دارد که آن را از سایر ردیاب ها متمایز می کند در زیر به چند مورد آن اشاره می کنیم.

با ردیاب جیبی صدا های اطراف کاربر را بشنوید

 قابلیت شنود یکی از ویژگی های بسیار مهم ردیاب های جیبی به خصوص برای کودکان است. این ردیاب ها علاوه بر شنود قادر هستند که صدا ها را نیز ضبط کنند، با این ویژگی امتیاز تامین امنیت ردیاب بیش تر شده و به تبع طرفداران بیش تری پیدا کرده است.

کلید S0S

یا کلید اضطراری نجات دهنده

احتمال تا به حال اصطلاح SOS  را شنیده اید، این کلید در مواقع ضروری بسیار کارآمد است و جالب است بدانید که این ویژگی در این ردیاب های جیبی کوچک تعبیه شده است. هنگامی که جان شما به خطر افتادن با فشردن این دکمه می توانید موقعیت و شرایط اضطراری خود را به سرعت برای آشنایان خود ارسال کنید تا هر چه زود تر به کمک شما بیایند.

تعیین محدودیت حرکتی و ایجاد منطقه امن

تعیین محدوده حرکتی علاوه بر ردیاب های جیبی در سایر ردیاب ها نیز تعبیه شده با استفاده از این خاصیت شما می توانید برای ردیاب محدوده حرکتی معینی تعریف کنید تا در صورت خروج از این محدوده پیام هشدار برای شما ارسال شود.

این ویژگی برای سالمندان و همچنین کودکان بسیار مفید است زیرا دیگر می توانید مطمئن باشید که این افراد در اطراف محل زندگی شما رفت و آمد می کنند و در امنیت به سر می برند و چنانچه مشکلی برایشان پیش آمد کمک رسانی سریع تر انجام می شود.

کوچکترین ردیاب شخصی

در حال حاضر رکورد کوچکترین جی پی اس ها به ردیاب های شخصی جیبی تعلق دارد. این ردیاب ها معمولا از دو بند انگشت بزرگتر نیستند، پس میتوان آن را در هر جایی قایم کرد بدون اینکه کسی به وجود آن پی ببرد.

کوچکترین ردیاب شخصی

  • قیمت مناسب ردیابهای جیبی

اگر می خواهید ردیاب داشته باشید که علاوه بر کوچک و با کیفیت بودن قیمت پایین تری نسبت به سایر ردیاب ها  داشته باشد بدون شک ابن نوع ردیاب ها بهترین گزینه هستند و همین باعث شده این محصول به ابزاری پرفروش در بازار تبدیل شود.

کارایی طولانی پس از هر بار شارژ

ردیاب های شخصی به گونه ای ساخته شده‌اند که می توان با هر بار شارژ ساعت ها از آن استفاده کرد. ردیاب های جیبی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. منبع تغذیه این ابزار باتری لیتیمی پر قدرتی است نیاز به شارژ لحضه به لحضه آن نیست.

از دیگر کاربرد های ردیاب می توان به قابلیت استفاده در تمام نقاط دنیا و کنترل حیوانات خانگی نیز اشاره کرد.

 

نتیجه گیری

همان طور که گفتیم ردیاب های جیبی کارایی های منحصر به فردی دارند که می توان به اندازه کوچک و قیمت مناسب آن اشاره کرد. علاوه بر ردیاب های شخصی انواعی از ردیاب خودرو نیز ساخته شده است که از به سرقت رفتن وسایل نقلیه خودداری می کند و مانع از ضرر مالی هنگفت به افراد می شود.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *