دسته‌بندی نشده

بهترین ردیاب با قیمت مناسب؟!

ردیاب قیمت مناسب

با توجه به آمارها معمولا قیمت مناسب همراه با کیفیت خوب از مهمترین فاکتورهای خرید ردیاب خودرو است. همراه با توسعه ردیاب ها در مدل های متفاوت و کارایی های منحصر به فرد نمونه های تقلبی و ارزان قیمت از ردیاب های بی کیفیت نیز روانه بازار شدند در نتیجه خرید ردیاب نیازمند تخصص و دانش کافی نسبت به نمونه های فیک و تقلبی است.

در خرید ردیاب با قیمت مناسب باید به چه نکاتی توجه شود؟

۱.اعتبار شرکت عرضه کننده

یکی از نکات بسیار مهم در خرید ردیاب با قیمت مناسب توجه به اعتبار و قدمت شرکت عرضه کننده آن است. شرکتهای معتبر که دارای سابقه چند ساله هستند معمولا این مورد را در سایت و صفحات درباره ما قید میکنند. البته فقط به نوشته های سایت اکتفا نکنید و از نصاب های معتبر معتبرترین برند ردیاب را جویا شوید. شرکت های تازه وارد با توجه به نیاز مشتری ها به خدمات پس از فروش ممکن است سریعا از میدان خارج شوند. بهتر است ردیاب را از شرکت هایی خریداری کنید که به طور تخصصی در زمینه ی ردیاب فعالیت دارند و در زمیته محصولات متفرقه فعالیتی ندارند.

۲.قیمت خیلی پایین

قیمت های خیلی پایین اگر چه میتوانند وسوسه کننده باشند اما نشانگر ضعف کیفیت و عملکرد محصول و خدمات شرکت است. بنابراین کف قیمتی که برای خرید ردیاب باکیفیت در نظر بگیرید چیزی حدود ۲ میلیون تومان است. پس یک بار برای همیشه امنیت خودروی خودتون رو تضمین کنید.

 

کاهش قیمت

۳.خدمات پس از فروش

این قسمت مهمترین قسمت بعد از عملکرد درست ردیاب است. فرض کنید ساعت سه شب متوجه سرقت خودرو میشوید و بنا به هر دلیلی اپلیکیشن شما به مشکل خورده است. طبیعتا اولین کاری که در آن استرس به ذهن خطور میکند تماس با پشتیبانی و جویا شدن وضعیت ردیاب است. اما آیا کسی پاسخگوی شماست؟ در خرید ردیاب با قیمت مناسب حتما به پاسخگویی پشتیبانی دقت داشته باشید.

 

خدمات پس از فروش

۴.گارانتی محصول

گارانتی محصول نشان از اعتماد شرکت به کیفیت محصولات عرضه شده است. بنابراین یکی از فاکتور های شما داشتن گارانتی و ضمانت محصول است که اگر به مشکلی برخورد کردید بتوانید دستگاهی جایگزین کنید و یا هزینه پرداخت شده را پس بگیرید.

۵.سرور و اپلیکیشن داخلی

بعضا شرکت ها با ارائه سرورهای چینی و خارجی فخر فروشی میکنند اما در نظر داشته باشید که با توجه به نوسانات اینترنت و وضعیت فیلترینگ و سایر اختلالات اینترنتی بهترین گزینه استفاده از سرور داخلی است البته بعضی از شرکت ها مانند ردیاب آلفا قابلیت استفاده از سرورهای داخلی و خارجی را دارند.

۶.ردیاب قاچاقی

گاهی قیمت پایین ردیاب ها نشان دهنده واردات غیر قانونی و قاچاقی آن هاست این موارد معمولا پس از مدتی دچار مشکل قطعی شبکه خواهند شد و یا از همان اول مشکل ریجستری دارند برای همین پیشتر در مورد یک گفته شد که در خرید ردیاب با قیمت مناسب شرکت های معتبر را انتخاب کنید.

 

 

قاچاق کالا

۷.رضایت مشتری

این گزینه میتواند مثل یک فیلتر عمل کند. نظریات مشتریان در خرید ردیاب قیمت مناسبی که انتخاب کرده اید میتواند نکات مفید زیادی در خصوص عملکرد دستگاه و خدمات پس از فروش در اختیار شما بگذارد.

 

یک محصول و چند قیمت ؟!

ممکن است ردیاب قیمت مناسبی که شما انتخاب کرده اید در چند شرکت متفاوت با قیمت های مختلف در حال عرضه باشد. این موضوع میتواند قدری سردرگم کننده باشد. اما با استفاده از چند نکته میتوانید کاملا بهترین آنها را انتخاب کنید. در قدم اول باز هم به اعتبار شرکت توجه کنید. بعد با استفاده از نظریات مشتریان تصمیم خود را نهایی کنید. قیمت متفاوت در مدل مشخصی از ردیاب میتواند دلایل زیادی از جمله عملکرد ردیابی، دقت و سرعت پردازش سرورها و اپلیکیشن، خدمات پس از فروش مادام العمر، گارانتی دستگاه، و بسیاری دلایل دیگر باشد.

ردیاب قیمت مناسب

پیشنهاد ردیاب قیمت مناسب ما به شما

در زمینه بهترین ردیاب با قیمت مناسب پیشنهاد ما به شما ردیاب مدل ۵۰۲ آلفاست. این ردیاب کوچک ترین و ساده ترین ردیاب با کیفیت برای ردیابی موتورسیکلت و خودرو است. که به راحتی میتوانید آن را در هر جایی از خودرو مخفی کنید و در هر جای دنیا که باشید از طریق یک گوشی موبایل یا تبلت یا لپ تاپ به ردیابی و رصد لحظه ای خودروی خود به صورت آنلاین و آفلاین بپردازید. مدل ۵۰۲ آلفا مقاوم در برابر ضربه و گرد و خاک و حتی نفوذ آب است. یکی از محتویات همراه ردیاب قیمت مناسب مدل ۵۰۲ آلفا رله قطع کن است که به وسیله این قطع میتوانید در هر جای دنیا که باشید خودروی خود را به صورتی خاموش کنید که حتی با سویچ فابریک خودش هم روشن نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *