دسته‌بندی نشده

دزدگیر ماهواره ای خودرو

تفاوت دزدگیر ساده معمولی با دزدگیر ماهواره ای

در سالهای گذشته همه ی ما با تکنولوژی غریبه بودیم و نمی توانستیم تصور کنیم که روزی برسد دیجیتال به بخشی جدا نشدنی از زندگی ما تبدیل شود. ۸ میلیارد ساکن کره زمین هرروز به نوعی با دیجیتال در ارتباط هستند. دزدگیر ماهواره ای خودرو ضد سرقت یکی از محصولات دنیای دیجیتال است که با ویژگی منحصر به فرد خود ابزاری مهم به شمار می آید.

 

 

ردیاب خودرو

ترس ازسرقت خودرو همواره یکی از دغدغه های صاحبان وسایل نقلیه است.افراد همیشه به دنبال انتخاب بهترین راه برای جلوگیری به سرقت رفتن خودرو خود هستند. نصب دزدگیر خودرو توانسته است سرقت خودرو را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. دزدگیر خودرو  در انواع دزدگیر ریموت کنترلی، دزدگیر خودرو تصویری و دزدگیر سیم کارتی  دزدگیر ماهواره ای موجود هستند.

 

دزدگیر ماهواره ای بدون نیاز به سیم کشی و اتصال برق به ماشین

استفاده و فروش قطعات خودرو برای یک سارق حرفه‌ای کار چندان سختی نیست وهمین امر سبب نگرانی صاحبان خودرو شده است. دزدگیر ساده معمولی، دزدگیر تصویری قفل فرمان،  قفل پدال ابزارهای امنیتی هستند که برای جلوگیری از سرقت خودرو کاربرد دارند.اما دزدگیر های ماهواره ای بدون نیاز به سیم کشی علاوه بر پیشگیری ازسرقت خودرو در مواقع بروز سرقت نیز امکان ردیابی خودرو مسروقه را می دهند. دزدگیر ماهواره ای بدون نیاز به سیم کشی مجهز به یک باطری داخلی هستند که طبق ظرفیت شأن قادر به شارژ هستند.

نکته قابل توجه این است که در صورت سرقت خودرو و حتی جدا کردن باطری ماشین ردیاب اطلاعات موقعیت مکانی و زمانی خودرو را ازطریق اینترنت سیم کارت به اپلیکیشن تلفن همراه صاحب خودرو دارد. دزدگیر ماهواره ای بدون نیاز به سیم کشی همچون یک دستیار خستگی ناپذیر از خودرو شما در مقابل سرقت های احتمالی جلوگیری می کند.

دزدگیر ماهواره ایی خودرو مجهز به ردیاب

 

دزدگیر ماهواره ایی ماشین مجهز به ردیاب

دزدگیر ماهواره ای خودرو مجهز به ردیاب با حجم کوچک خود امکان نصب در هر نقطه خودرو یا موتور سیکلت را دارد و مطابق تنظیمات درخواستی به  صاحب خودرو روشن شدن باز شدن و ضربه را اطلاع می دهد.بواسطه کوچک بودن آن سبب می‌شود سارقین نتوانند به راحتی محل جاسازی آن را کشف کنند.

دزدگیر ماهواره ای مجهز به یک باطری است و در مواقع قطعی برق خودرو امکان ارسال موقعیت مکانی خودرو را ازطریق سیگنال های ماهواره ای به صاحب خودرو دارد.

 

تفاوت دزدگیر ساده معمولی با دزدگیر ماهواره ای

دزدگیر ماهواره ای و معمولی از نظر فیزیکی ساختاری مشابه هم دارند ریموت سنسور و اژیر وجه اشتراک هر دو نوع دزدگیراست.

  • در دزدگیر ساده معمولی سیگنال های برای ریموت کنترل صاحب خودرو ارسال می شود.اما با قطع برق این دزدگیرها کارایی ندارند.
  • دزدگیر ساده سنسور چشمک زن و آژیر کاملا قابل وضوح است اما در دزدگیر ردیاب ماهواره ای در نقطه غیر قابل دسترس پنهان است و همین امر سبب می شود تا سارقان نتوانند به آن دسترسی و یا از کار بیندازند.
  • موقعیت یابی خودرو به صورت آنلاین ودر کوتاه ترین زمان ازطریق گوشی تلفن همراه ممکن است.این امکان ردیابی مهمترین ویژگی دزدگیر ردیاب ماهواره ای است.
  • امکان ردیابی خودرو را در مواقع سرقت امکان پذیر کرده است.همچنین در صورت سرقت امکان ارسال اطلاعات زمان و مکان خودرو به تلفن همراه صاحب خودرو امکان پذیر است.
  • با نصب دزدگیر ماهواره و نصب اپلیکیشن سرو و شخصی سازی آن می‌توان از روشن و خاموش شدن خودرو ضربه و خروج از محدوده با خبر شد.
  • با نصب دزدگیر ماهوره ای این امکان وجود دارد که خودرو به سرقت شده را خاموش کرد.
  • با نصب دزدگیر ماهوره ای امکان دیدن وضعیت قفل ها و باز و بسته کردن آنها حتی در مسیرهای دور وجود دارد.
  • دزدگیرهای ساده دارای برد کوتاه هستند، اگرمحل پارک خودرو دور از شما باشد و شاید با فعال سازی دزدگیر خودرو شما کسی متوجه نشود و سارق به راحتی خودرو شما را سرقت کند.

 

تفاوت دزدگیر ساده معمولی با دزدگیر ماهواره ای

 

 

مهمترین ویژگی دزدگیر ردیاب ماهواره ای ضد سرقت

دزدگیر ردیاب ماهواره ای ضد سرقت گزینه مناسب برای افرادی است که می خواهند امنیت خودرو را به بهترین نحو ممکن تامین کنند استفاده ازاین محصول در حال حاضر تقاضای بالایی دارد و‌ توانسته مورد اعتماد افراد زیادی واقع شود.

دزدگیر ماهواره ای ضد سرقت متشکل ازیک دستگاه سخت افزاری است که خارج از دید نصب می شود وهمین امر سبب شده امکان دستیابی به آن غیر ممکن شود. علاوه بر این از یک سو با صاحب خودرو ازطریق گوشی تلفن همراه در ارتباط است و از طرفی با موتور سیکلت و یا خودرو و امکان رصد موقعیت مکانی و زمانی آنلاین خودرو را فراهم کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *