جی پی اس, ردیاب

ردیابی و عیب یابی خودرو بوسیله نرم افزار مخصوص دستگاه دیاگ (OBD)

ردیاب obd

شاید برای شما هم پیش اومده باشه که چراغ چک موتور پشت آمپر ماشینتون روشن شده باشه و اون رو برده باشید تعمیرگاه و تعمیرکار اونو برای عیب یابی به دستگاه عیب یاب یا دستگاه دیاگ و یا فنی تر OBD وصل کرده باشه. حالا ردیابی و عیب یابی خودرو بوسیله نرم افزار مخصوص دستگاه دیاگ (OBD) چی هست؟

دیاگ در اصل کوتاه و فارسی شده عبارت diagnosis میباشد که به معنای تشخیص هست. امروزه در خودروها قطعات الکتریکی و الکترونیکی زیاده به کار میرود در صورتی که یکی از آنها دچار مشکل گردد کدی در حافظه کامپیوتر خودرو به نام ECU ذخیره میگردد که به تعمیرکار کمک میکند تا دلیل خطای پیش آمده را پیدا کند.

دیاگ ردیاب

سازندگان مختلف خودرو دارای دستگاه های دیاگ مختلفی برای محصولات خود میباشند. این دستگاه ها علاوه بر خواندن کد خطا و عیب خودرو این قابلیت را دارند که پارامترهای اساسی کارکرد خودرو را نیز نمایش دهند از جمله دور موتور، کیلومتر طی شه، دمای آب، میزان سوخت، سرعت ، ولتاژ باطری و …

شرکت آلفا تکنولوژی برای سهولت کار تعمیرکاران و رانندگان اقدام به وارد کردن محصولی بسیار کارآمد و چند منظوره در این زمینه کرده است که تمامی کارهای مربوط به عیب یابی و دیاگ خودرو را میتوان بوسیله موبایل یا سایت انجام داد و حتی در صورت ارسال کد خطا خودرو این خطا را از طریق پیامک به صاحب خودرو هشدار خواهد داد. این دستگاه علاوه بر امکانات عیب یابی، تمامی قابلیت های یک ردیاب خودرو را نیز دارا میباشد و میتوان بوسیله آن هر لحظه از موقیت و وضعیت خودرو باخبر شد و تنظیمات امنیتی مختلف را بر روی آن انجام داد.

دیاگ سیمکارت خور

یکی از خوبیهای این ردیاب OBD کوچک بودن و نصب بسیار آسان آن میباشد که به راحتی زدن یک فلش به کامپیوتر میباشد شما پس از نصب سیمکارت در دستگاه و اتصال آن به خودرو قادر خواهید بود که بوسیله پیامک یا نرم افزار موبایل اندروید یا IOS با دستگاه ارتباط برقرار کنید و علاوه بر خواندن اطلاعات اصلی و کدهای خطا خودرو همزمان ماشین خودتون رو ردیابی و کنترل نمایید. برای آشنایی با امکانات این محصول به صفحه ردیاب OBD مراجعه نمایید و برای تهیه آن با کارشناس فروش مهندس امینی ۰۹۱۲۰۹۱۰۸۸۱ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *