ردیاب شخصی و حیوانات

ردیاب مخفی اشخاص و خودرو

ردیاب مخفی اشخاص

ردیاب شخصی

نگرانی در خصوص اعضای خانواده امری کاملا طبیعیست. چه در خصوص کودکان چه در خصوص همسر و حتی در مورد نگهداری از شخصی که دچار بیماری آلزایمر یا بیماریهای جسمی حرکتیست. در این موارد داشتن یک ردیاب مخفی کوچک می­تواند خیال شما را آسوده کند. با داشتن یک ردیاب مخفی میتوان افراد خانواده را زیرنظر داشت و در مواقع اضطراری سریعا آن­ها را از آسیبهای احتمالی نجات داد.

شاید اولین چیزی که با شنیدن ردیاب مخفی به ذهنتان برسد کاربردهای جاسوسی و نظامی ردیاب است که اشتباه هم نیست. در گذشته ردیاب فقط برای استفاده نظامی و آن هم در موارد خاص و تحت دسترسی محدود در اختیار افراد قرار می­گرفت. اما امروزه ردیابها یک تکنولوژی کاربردی در زندگی روزمره ما هستند و به راحتی در دسترس افراد قرار میگیرد. ما نگرانی شما را درک میکنیم پس در ادامه با ردیاب آلفا همراه باشید تا اطلاعات کاربردی و بیشتری در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم.

 

مخفی و بدون نصب

ردیابها نمونه های مختلفی دارند و برای کاربردهای متفاوتی تولید میشوند. اما مهمترین نکته­ای که در تولید هر نوع ردیابی لحاظ می­شود ویژگی مخفی بودن است. ردیاب شخصی نمونه­ای کوچکتر نسبت به سایر ردیابهاست. که به راحتی میتوان آن را در جیب یا کیف شخص گذاشت و از طریق موبایل از موقعیت او آگاه شد. کار با ردیاب هیچ پیچیدگی خاصی ندارد و همه افراد به راحتی میتوانند از آن استفاده کنند. ردیابهای شخصی آلفا نیازی به نصب ندارد و تنها با قرار دادن سیمکارت داخل آن فعال میشود و بعد از ثبت شماره در اپلیکیشن ردیاب آلفا میتوان شروع به ردیابی کرد.

تآمین امنیت

اصلی­ترین کاربرد ردیابها تامین امنیت است. کاربردهای ردیاب شخصی متنوع است. و افراد با توجه به شرایط زندگی و نیازی که به ردیاب دارند، ویژگیهای ردیابهای مختلف را می­سنجند و با جستجوی ویژگیهای مورد انتظار خود اقدام به خرید ردیاب میکنند. تقاضای ردیاب شخصی در خانواده هایی که دارای فرزند، شخص سالمند، فرد مبتلا به بیماریهای خاص و حتی حیوانات خانگی هستند بیشتر است. تقاضای استفاده از ردیاب شخصی برای حیوانات خانگی با توجه به اینکه نگهداری از حیوانات خانگی در سطح جامعه افزایش یافته به دلیل وزن سبک و اندازه کوچک آن و همچنین قابلیت آویزان شدن به قلاده­ یا دور گردن افزایش چشمگیری داشته است.

 

ایجاد منطقه امن

یکی از ویژگی هایی که این وسیله را بسیار منحصر به فرد کرده است ایجاد منطقه امن است. به این معنا که شما برای ردیاب منطقه امنی را تعریف کرده و محدوده آن را نیز مشخص می کنید. و در صورتی که والدین سالمند شما و یا فرزندانتان از آن محدوده فراتر روند پیام هشدار برای شما ارسال می شود.

دکمه کمک

ردیاب های شخصی بی شک سیم کارت خور هستند. و می توان شماره افرادی که همیشه می توانند در دسترس باشند را ذخیره کرد، تا هنگامی که کاربر احساس خطر کرد با فشردن دکمه کمک پیام هشدار به ‌سرعت برای این مخاطبین ارسال شود و آن ها نیز هر چه سریع به کمک او بشتابند.

 

دیگر کاربردها

مناسب جهت ردیابی کردن دوچرخه و موتورسیکلت، قابل استفاده بصورت خودرویی، ردیابی چمدان و تامین امنیت آن ها در فرودگاه ها و سفر، ردیابی کارمندان و فرزندان در بیرون از منزل، ردیابی نامحسوس افراد، مناسب جهت استفاده داخل سازمانی، کنترل و نظارت بر کارایی پرسنل، تامین کردن امنیت افراد مخصوصا کودکان و سالمندان و سایر افراد و راهکاری ایمن جهت ردیابی اعضای خانواده است.

راهنمایی خرید ردیاب شخصی

ردیاب های شخصی بدون نصب در انواع کابل شارژ و پرسنلی و یا گردنبندی ساخته می شوند. و بر اساس کیفیتی که دارند و اینکه ساخته چه کمپانی هستند به تبع ، قیمت متفاوتی نیز خواهند داشت. البته باید توجه داشت که ارزان ترین و گران ترین ردیاب های شخصی کارایی مخصوص به خود را دارند و با هر قیمتی که باشد بسیار به صرفه هستند.

نتیجه گیری

با پیشرفت علم ویژگی های جدیدی به ردیاب های متفاوت افزوده شده که کارایی آن را بیش تر و به صرفه تر کرده است. ردیاب های شخصی بدون نصب و همچنین ردیاب های خودرو پرکاربردترین نوع ردیاب های ساخته شده تا کنون هستند که باعث حفظ مال و جان انسان ها نیز گردیده است. برای این که بدانید کدام مدل ردیاب مناسب شماست با همکاران متخصص ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *