امنیت, ردیاب

چرا باید ردیاب خودرو بخریم؟!

ردیاب خودرو

ردیاب خودرو چیست ؟

ردیاب خودرو یک دستگاه الکترونیکی کوچکی  است که به وسیله آن می‌توان موقعیت جغرافیایی خودرو را در هر لحظه پیدا کرد. و به کمک ردیاب می توان امنیت اتومبیل را تامین کرد.

این دستگاه با استفاده از سامانه‌های مخابراتی، اطلاعات را به گیرنده‌ای در دسترس ارسال می‌کند که به صورت آنلاین و آفلاین  قابل دسترس است. ردیاب خودرو برای کاربردهای مختلفی مانند پیدا کردن خودرو در صورت سرقت، نظارت بر فعالیت‌های راننده، … استفاده می‌شود.

همانطور که از نام آن واضح است ، سیستم های ردیابی خودرو به شما این امکان را می دهد که وسایل نقیله را در زمان واقعی به عنوان یکی از اساس ترین عملکردها ردیابی کنید.

ردیاب های جی پی اس خودرو توسط افراد استفاده می شود و همچینین ابزارهای را برای مدیران کسب و کار فراهم میکنند به آنها این امکان رو می دهد تا ناوگان خود رو مدیریت کنند و به راحتی حرکات فرد یا خودرو را دنبال کند.

دلایل نصب ردیاب

وقتی در مورد دستگاه GPS می شنویم، چیزی که به ذهنمان می رسد یک ردیاب مسیر یا یک ردیاب موقعیت مکانی است. اما در واقع، این دستگاه می تواند بسیار بیشتر از این کار کند. شما می توانید دلایل زیادی برای نصب ردیاب خودرو پیدا کنید. برای مثال  می توانید از آن برای ردیابی اتومبیل و سایر وسایل نقلیه ویک شخص یا یک شئ یا حیوانات استفاده کنید.

هدف اصلی یک دستگاه ردیاب ماشین gps این است که همیشه به شما اطلاع میدهد که وسیله نقلیه شما کجاست . به عنوان مثال اگر ماشین شما دزدیده شد اگر یک ردیاب نصب کرده بودید می توانید موقعیت آن را به پلیس اطلاع بدهید.

ردیاب مناسب چه کسانی است؟

دستگاه های ردیاب  خودرو برای صاحبان ناوگان بزرگ خودرو یا کامیون نیز مفید است . برخی از این فناوری برای کنترل مکان وسایل نقلیه خود در هر زمان معین برای هماهنگی بهتر عملیات روزانه استفاده میکنند.

با داشتن ردیاب ماشین ، شما می توانید به راحتی مکان دقیق خودرو خود را پیدا کنید و در صورت سرقت یا گم شدن آن ، به سرعت اقدام به ردیابی کنید همچینین  با استفاده از ردیاب ماشین می توانید به صورت آنلاین و در هر زمان و مکان ، حالت وضعیت خودرو خود را بررسی کرده و از نظارت بر فعالیت های راننده استفاده کنید.

ردیاب های سیستم موقعیت یابی جهانی ( (gps دستگاه های قابل حملی هستند که به مدیران ، والدین و صاحبان وسایل نقیله امکان ردیابی خودروها و کامیون های خود را می دهند ردیاب های جی پی اس بی درنگ برای خودروهای می توانند داده های سرعت و مکان آنی را ارائه دهند ،

ممکن است با دلایل مختلفی مواجه شوید که چرا باید یک دستگاه ردیابی خودرو GPS را نصب کنید. آیا یک راننده نوجوان در خانه دارید و می خواهید مطمئن شوید که او با خیال راحت در خیابان ها رانندگی می کند؟ یا قصد دارید کارایی و عملکرد کلی کسب و کار خود را افزایش دهید؟ مشکوک هستید که همسرتان به شما خیانت می کند؟

دلایل زیادی برای خرید ردیاب ماشین gps وجود دارد :

  • امنیت :

  •    ردیاب ماشین به شما کمک میکند تا خودرو خود را در صورت سرقت پیدا کنید و به سرعت ردیابی کنید .
  • اطمینان :

  •   با داشتن ردیاب ماشین ،شما مطمئن هستید که همیشه در جریان موقعیت خودرو خود هستید و نگران نباید باشید
  • آسایش :

  •   با دسترسی به اطلاعات دقیق درباره موقعیت خودرو ، شما به راحتی مسیر سفر خود را برنامه ریزی میکنید و نگران نیستید

 

  • قیمت بالا:

  • اگر وسیله نقلیه شما گران است و در معرض خطر سرقت قرار دارد به یک ردیاب gps خودرو نیاز دارید. حتی با بیمه وسیله نقلیه ، ممکن است تحت پوشش دزدی و آدم ربایی نباشید . ردیابی ماشین gps راه حل بسیار بهتری است و همچینین ارزان تر است . ردیاب یک بررسی امنیتی کامپیوتری روی خودرو ارائه می کند و به بروز رسانی های مکرر را در مور مکان خودرو ارسال می کند
  •  پشتیبانی:

  • در صورت سرقت خودرو می توانید از شرکت ردیاب جی پی اس خودرو کمک بگیرید تا ماشین رو از راه دور کنترل و خاموش کند تا سارق نتواند ماشین رو سرقت کند
  • باتری:

  • ردیاب دارای باتری هایی است که به راحتی می توان آنها را شارژ کرد و برای مدت زمان طولانی استفاده کرد. بنابراین ، هزینه های تعمیر و نگهداری برای ردیاب بسیار کم است که آن را به گزینه ای مقرون به صرفه برای هر کسی تبدیل میکند.
  • استفاده شخصی:

  • برای کسانی که معمولا به تنهایی سفر میکنند و مجبورند از جاده ها و راه های دور افتاده عبور کنند ردیاب ماشین جی پی اس این تضمین را به خانواده ها میدهد که آسوده خاطر باشند و بدانند که اگر روزی اتفاقی برای آنها افتاد یا بدون خدمات تلفن همراه سرگردان شدند اعضای خانواده یا کار فرمایان آنها می دانند کجا هستند و کمک می فرستند. البته گاهی‌اوقات هم نوجوان خانواده برای اینکه هیجان رانندگی را تجربه کند، بدون اجازه والدین خود ممکن است با خودرو بیرون رود والدین می توانند ردیاب جی پی اس را روی ماشین فرزند خود نصب کنند تا رانندگی آنها را کنترل کنند و هر کجا که می روند ردیابی کنند
  • صاحبان ناوگان:

  • دستگاه های ردیاب خودرو برای صاحبان ناوگان بزرگ خودرو یا کامیون نیز مفید است . برخی از این فناوری برای کنترل مکان وسیله نقلیه خود در هر زمان معین هماهنگی بهتر عملیات روزانه استفاده می کنند.

 

از دزدیده شدن وسیله نقلیه خود جلوگیری کنید

هنگامی که یک ردیاب جی پی اس برای ماشین خود نصب می کنید، می توانید مکان وسیله نقلیه را بدون توجه به جایی که هستید بدانید، حتی اگر وسیله نقلیه شما به سرقت رفته باشد، می توانید آن را در کمترین زمان پیدا کنید.
علاوه بر این، می‌توانید هشدار حصار جغرافیایی را تنظیم کنید. زمانی که خودروی شما خارج از محدوده تنظیم‌شده شما است، هشدار می‌تواند به شما کمک کند زنگ هشدار را به سرعت از طریق گوشی هوشمند دریافت کنید. تا زمانی که ماشین شما در محدوده مسافتی که تعیین کرده اید حرکت کند، هشدار دریافت خواهید کرد که از دزدیده شدن ماشین شما جلوگیری می کند. ردیاب آلفا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *