ردیاب شخصی و حیوانات, کاربرد ردیاب

ردیاب چمدان

ردیاب چمدان در سفر

ردیاب چمدان و آرامش در سفر

امروزه زندگی در شهرهای بزرگ و مکان های پر استرس باعث می شود که هر فردی نیازمند آرامش روحی باشد. و یکی از بهترین راه های دسترسی به آرامش، سفر کردن است. اما برای همه ما پیش آمده که موقع مسافرت همیشه گوشه ای از ذهنمان در استرس گم شدن. دزدیده شدن، جا گذاشتن و یا جا به جا شدن چمدان، کیف و وسایل همراهمان است. بعضی وقت ها حتی آن ها را از خودمان دور نمی کنیم. ردیاب آلفا برای اینکه از سفرتان لذت بیشتری ببرید آماده ارائه یک راهکار عالیست در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

شاید شما هم در مورد چمدان های مجهز به gps شنیده باشید. این چمدان ها اطلاعات دقیق و لحظه ای خود را به وسیله ی اپلیکیشن مخصوص به کاربر نشان می دهند. علاوه بر موقعیت یابی دارای امکاناتی مانند سنسور وزن هستند. و وزن محتویات داخل خود را روی اپلیکیشن نمایش می دهند. همچنین امکان باز کردن به کمک اثر انگشت تلفن همراه یا پیامک را دارند. و برخی از آن ها به هنگام باز شدن چمدان از طریق اپلیکیشن یا پیامک به صاحب آن اطلاع می دهند.
اما ما برای شما پیشنهاد دیگری داریم.
استفاده از ردیاب شخصی آلفا در دو مدل ۷۰۵ و ۶۰۱. و قرار دادن آن داخل کیف و چمدان شما را قادر به سفری بدون نگرانی خواهد کرد. این ردیاب ها شارژی هستند. و تنها با قرار دادن سیمکارت داخل دستگاه فعال می شوند.به لطف ردیابی دقیق ردیاب های آلفا در هر زمان که اراده کنید. میتوانید موقعیت کیف یا چمدان خود را بدون محدودیت از شهری به شهر دیگر روی نقشه مشاهده کنید. همچنین با فعال کردن حالت شوک ردیاب های ۶۰۱ و ۷۰۵ آلفا می توانید. از حرکتهای ناگهانی و حمل و نقل بی احتیاط چمدان خود خبردار شوید.

ردیاب قابل حمل

ردیاب آلفا

 

 

مزیت استفاده از ردیاب به جای چمدان های هوشمند:

این چمدان ها دارای هزینه ای بسیار زیاد در قبال امکاناتی هستند. که ممکن است به خیلی از آن ها احتیاجی نداشته باشید. در حالی که با خرید ردیاب شخصی هم می توانید امنیت چمدان خود را تامین کنید. و هم از بسیاری کاربردهای دیگر آن بهره مند شوید.
استفاده از این ردیاب ها محدود به چمدان نیست. با توجه به ابعاد کوچک آن می توانید آن را داخل کیف یا حتی جیب خود بگذارید. از این ردیاب برای مراقبت از شخص سالمند، کودکان و افراد دارای بیماری های خاص کیف و چمدان ها و حتی خودرو استفاده کنید.

انواع ردیاب شخصی آلفا:

ردیاب های شخصی نیازی به نصب و سیم کشی ندارند و با قرار دادن سیمکارت داخل دستگاه فعال می شوند. این ردیاب ها دارای انواع مختلفی است و یکی از تفاوت های آن ها تفاوت در نگهداری میزان شارژ دستگاه است. هر ردیابی می تواند زمان مختلفی شارژ داشته باشد. هر چقدر ردیاب شارژ بیشتری داشته باشد کارایی بهتری دارد و عمر آن نیز بیشتر خواهد بود. دقت ردیابی در مدل های شخصی بسیار بالاست و قابلیت اتصال به ضعیف ترین سیگنال های gps را دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

ردیاب چمدان

ردیاب های مناسب سفر

 

 

مدل آلفا ۶۰۱:

این مدل جز باکیفیت ترین مدل های ردیاب شخصی در ایران است. که با توجه به وزن سبک و اندازه کوچک ردیاب به راحتی می توان داخل جیب کیف چمدان و خودرو از آن استفاده کرد. همچنین دارای یک شیار برای اتصال به قلاده حیوانات است. که با استفاده از آن هر لحظه می توانید از مکان دقیق حیوان خانگی خود روی نقشه مطلع شوید.

مدل آلفا ۷۰۵:

ردیاب آلفا ۷۰۵ یکی از قوی ترین و پیشرفته ترین انواع ردیاب است. دارای باتری قدرتمند ۱۰۰۰۰ میلی آمپر است. و با یک بار شارژ با توجه به نوع استفاده از یک هفته تا یک ماه می توان از آن استفاده کرد. این مدل ضد اب است و بدنه بسیار مقاومی دارد. همچنین دارای یک آهنربای بسیار قوی است که سریع و بدون نیاز به نصب می توانید روی هر سطح فلزی بچسپانید.

نتیجه گیری:

شما می توانید از ردیاب آلفا در سفرهایتان به عنوان ردیاب کیف و چمدان استفاده کنید. یا اینکه امنیت حیوان خانگی خود را تامین کنید. این ردیابها نیازی به نصب ندارند و تنها با قرار دادن یک سیمکارت داخل دستگاه فعال خواهند شد. حتی میتوانید با قرار دادن آن داخل جیب اعضای خانواده بدون نگرانی به آن ها اجازه گشت و گذار در شهر را بدهید. همچنین با گذاشتن آن داخل خودرو در شهرهای غریبه خیالتان را از بابت امنیت ماشین یا حتی گم کردن جای پارک راحت کنید. ردیاب آلفا سفر خوشی را برای شما آرزومند است. ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *