جی پی اس, ردیاب

نکات طلایی در خرید ردیاب خودرو

نکات طلایی خرید ردیاب

ضروری بودن خرید ردیاب ها در زندگی روزمره ما بر کسی پوشیده نیست. آمار بسیار بالای سرقت ها به ویژه خودروهای نیسان، سمند، پرشیا، پراید و پژو ۴۰۵ در سال های اخیر مالکان خودرو را به فکر امتحان کردن راهکارهایی برای ضد سرقت کردن خودروی خود انداخته است.

یکی از مطمئن ترین ابزارهای ضد سرقت ردیاب های خودرو هستند. که در چند سال گذشته بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. ردیاب ها باعث کاهش چشمگیر آمار سرقت خودرو و شناسایی سارقان شدند اما به دنبال ورود هر کالایی به بازار و مورد استقبال قرار گرفتن آن دست افراد سود جو برای عرضه نمونه های تقلبی و بی کیفیت باز خواهد شد.

بنابراین مقاله پیش رو به شما کمک می کند با مهم ترین شاخص ها در بحث ردیاب آشنا شوید. خواندن این مقاله حدودا ده دقیقه از شما زمان میبرد اما میتواند اطلاعات بسیار مفیدی را در زمینه خرید ردیاب در اختیار شما قرار دهد.

ردیاب خودرو

ردیاب خودرو

چرا باید ردیاب خودرو بخریم؟!

شاید اولین سوالی که به ذهن هر مخاطبی برسد این است که وقتی روشهای ضد سرقت رایج تری از جمله قفلهای ضد سرقت و یا دزدگیرها هستند چه نیازی به خرید ردیاب است؟

در واقع اگر به دنبال خواندن این مقاله هستید یعنی قفلهای ضد سرقت و دزدگیرها نتوانسته اند خیال شما را راحت کنند پس با افزایش نگرانی در رابطه با سرمایه هایی از جمله ماشین به دنبال گزینه بهتر و مطمئن تری هستید. ردیاب خودرو می تواند راهی ایمن برای نگرانی های شما در تامین امنیت خودرو باشد. یکی از بزرگترین مزیت های این دستگاه این است که میتواند امنیت خودروی شما را حتی بعد از سرقت هم تامین کند.

چرا که به راحتی می توانید با زدن یک دکمه از داخل اپلیکیشن آلفا خودروی خود را در هر فاصله ای خاموش کنید. سارقان هر جایی که بروند میتوانید موقعیت آن ها را روی نقشه مشاهده کنید و با پلیس به سراغشان بروید.

 

ردیاب خودرو

ردیاب خودرو

 

راهنمای خرید ردیاب

اگر راه ها و روشهای ضد سرقتی که امروزه می شناسیم کارایی لازم را داشتند طبیعتا نباید هیچ نگرانی دیگری باقی می ماند. پس مسلما در استفاده از انواع دزدگیرها و سیستم های ضد سرقت ضعف هایی وجود دارد و باید از نسل جدید تکنولوژی های امنیتی یعنی ردیاب خودرو، اشخاص و یا حیوانات استفاده کرد.

ممکن است خرید ردیاب در نگاه اول کار ساده و آسانی به نظر برسد اما تهیه یک محصول حرفه ای و کارآمد نیاز به دانش و دقت بالایی دارد. پس در ادامه با ما همراه باشید تا بتوانید بهترین ردیاب خودرو را انتخاب کنید.

۱. نیاز خودتان را شناسایی کنید

با توجه به تنوع مدل های ردیاب در بازار باید بدانید که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های متنوعی هستند که متناسب با کارکرد خود سازماندهی شده اند باید پیش از خرید ردیاب خودرو باید بدانید هدف شما از خرید ردیاب چیست و به کمک کارشناسان و مشاوران فروش آلفا مدل متناسب با نیاز خود را تهیه کنید. به طور مثال هدف شما کنترل خودروی شخصی یا کنترل فرزندتان است.

نکات طلایی خرید ردیاب

نکات طلایی خرید ردیاب

۲. کنترل کامل بر امنیت دارایی هایتان داشته باشید

ردیاب ها همانطور که از اسمشان پیداست ابزاری برای رصد کردن موقعیت دقیق جغزافیایی و مسیرهای طی شده توسط انسان، خودرو یا حیوانات هستند. هر ردیابی با توجه به کاربردی که به منظور آن طراحی شده اند امکانات متفاوتی دارند.

برای مثال شنود و کمک اضطراری یا قابلیت تعیین محدوده امن از ویژگی های حیاتی ردیاب های شخصی هستند. خصوصا اگر قصد کنترل کودک یا سالمند آلزایمری خود را داشته باشید. و همچنین قابلیت ردیابی دقیق و ذخیره مسیرها یا خاموش کردن موتور از ویژگی های برجسته ردیاب های خودرو هستند. حتی می توانید برای حیوانات خانگی خود هم ردیاب شخصی تهیه کنید.

کنترل دارایی

کنترل دارایی

۳. دقت ردیابی دستگاه رو بررسی کنید

ردیاب های موجود در بازار دارای میزان دقت ردیابی مختلفی هستند. بنابراین هر چه مقدار دقت دستگاه در یافتن موقعیت و سیگنال دهی بیشتر باشد درصد خطای آن کمتر است و موقعیت دقیقتری را به صورت لحظه ای نمایش خواهد داد.

 

۴. ردیاب خودرو جانشین مناسبی برای دزدگیر است

همانطور که میدانید همزمان با افزایش انواع قفل ها و دزدگیر ها روش هایی برای بازکردن و غیر فعال کردن آن ها هم پیدا میشود. دلیل آن این است که این ابزارها قابل مشاهده و جلوی چشم هستند اما آیا کسی می داند که خودروی شما ردیاب دارد یا نه؟

دزدگیرها تنها کاربرد هشدار دهنده دارند که البته اگر از هشدار هم مطلع شوید تا شما خودتان را برسانید هر اتفاقی که میخواست بیفتد افتاده است.

ردیاب های آلفا هم قابلیت دریافت هشدارهای باز شدن در، ضربه خوردن خودرو، باز شدن سویچ و … را دارند با این تفاوت که با مجاز کردن دسترسی های اپلیکیشن تلفن همراه شما آژیر میکشد نه خود خودرو. مزیت های این مسئله این است که مزاحمتی برای همسایه ها ندارد و شما حتما هشدار را دریافت خواهید کرد. علاوه بر آن شما میتوانید از طریق پیامی که علاوه بر آژیر موبایل دریافت میکنید متوجه شوید که آژیر به چه علتی است. آیا خودرو ضربه خورده است یا در خودرو باز شده است.

۵. از راه دور خاموشش کن

ردیاب ها با داشتن قطعه کوچکی به نام رله قطع کن میتوانند حتی از فاصله هزارها کیلومتر تنها با دسترسی به اپلیکیشن یا از طریق کد های دستوری خودروی شما را خاموش کنند. این وسیله با دریافت فرمان خاموش شدن منتظر پایین آمدن سرعت خودرو می ماند تا برق موتور را قطع کند و مانع از ادامه حرکت آن شود.

۶. چرا سرور پشتیبان داخلی مهم است؟!

نگهداری از سرور پشتیبان ردیاب نیازمند تخصص و هزینه است. علاوه بر آن ترافیک بالا در سرور به معنای عملکرد کند ردیاب است. همچنین مسئله فیلترینگ ممکن است روی ردیابی و سرعت آن تاثیر گذار باشد در نتیجه سراغ برندهایی بروید که دستگاه هایشان را بر سرور داخلی ست کرده اند. به این ترتیب گروهی از متخصصان مجموعه همواره به نگهداری از سرور مشغول بوده و تا حد امکان قطعی ها و کندی ها و خطاهای احتمالی را کاهش می دهند.

۷. از شرکت های معتبر تهیه کنید

تهیه ردیاب از شرکت معتبر یعنی تهیه محصولی باکیفیت و مطمئن. شرکت هایی که در زمینه عرضه ردیاب بر سابقه طولانی فعالیت خود تکیه کرده اند به برندی مطمئن میان مشتریان تبدیل شده اند. بنابراین خرید از مجموعه های باسابقه مناسبترین راه برای تهیه یک دستگاه امنیتی است.

مجموعه آلفا با سابقه ده ساله خود و همچنین ضمانت یکساله محصول نگرانی مشتریان خود را برطرف نموده است.

ردیاب آلفا

ردیاب آلفا

۸. پشتیبانی و خدمات پس از فروش محصول یادتان نرود

فرض کنید ساعت ۳ نصفه شب بلند می شوید و متوجه می شوید که ماشین شما به سرقت رفته است. تلفن همراه تان خاموش بوده و هشداری از ردیاب دریافت نکرده اید بعد از روشن کردن گوشی خود و وارد شدن به اپلیکیشن متوجه میشوید موقعیت خودرو را روی نقشه ندارید اولین چیزی که به ذهنتان میرسد چیست؟ تماس با پشتیبانی

شرکت آلفا در هر ساعتی از هفت روز هفته پاسخگوی مشکلات شماست. ساعت پاسخگویی ردیاب یک مسئله حیاتیست چرا که عمده سرقت ها در نیمه شب اتفاق می افتد و اگر به هر دلیلی کارکرد ردیاب مختل باشد عملا فایده ای برای شما نخواهد داشت.

حتما بخوانید: ۱۰ ویژگی ردیاب های آلفا؟!

راهنمای خرید ردیاب آلفا

در این مقاله سعی کردیم همه نکاتی که باید هنگام خرید ردیاب بدانید را با شما در میان بگذارید اما پیشنهاد ما به شما این است که برای کسب اطلاعات دقیق تر و متناسب با نیاز شخصی خود با مشاوران فروش آلفا در تماس باشید.

جهت تماس با مشاوران ما با شماره ی (۰۹۱۲۰۹۱۰۸۸۱) در تماس باشید.

2 دیدگاه در “نکات طلایی در خرید ردیاب خودرو

  1. پیمان گفت:

    هم دستگاه خیلی مزخرفه و هم تیم پشتیبانی شون الکیه
    من خریدم بعد از یه مدت کلا کار نمیکنه و پشتبانی هم جواب نمیده

    1. آرزو نادری گفت:

      سلام دوست عزیز روزتون بخیر پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته در دسترس هستش لطفا فقط با شماره ۰۹۳۶۹۱۲۱۳۱۳ در تماس باشید راهنماییتون میکنن و اگه مشکلی قابل حل نباشه دستگاه براتون تعویض خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *