امنیت, ردیاب, ردیاب آلفا, کاربرد ردیاب

هر راننده تازه کاری باید بداند!

موقعیت یابی

اگر یک راننده تازه کار در منزل خود دارید. یا اینکه اخیرا گواهینامه گرفته اند و تجربه زیادی در رانندگی در خیابان های شلوغ و پر ترافیک ندارند. میتوانید برای آرامش خاطر خود و خانواده­ تان، از ردیاب خودرو استفاده کنید. اگر تا به حال در مورد مزیت هایی که ردیاب ممکن است برای راننده های تازه کار داشته باشد نشنیده اید و فکر می کنید تنها کار ردیاب موقعیت یابی است با ما همراه باشید تا شما را با مزایای بی نظیری که ردیاب خودرو برای شما به ارمغان می اورد آشنا کنیم.

راننده تازه کار

همان طور که می دانید افراد تازه کار به ویژه جوانان بیشتر ترجیح می دهند که به تنهایی رانندگی کنند. از طرفی رفتارهای هیجانی و رانندگی پر سرعت باعث نگرانی خانواده ها شده است. حال اگر کمی تاخیر و دیر کردن در رسیدن به منزل هم به این نگرانی اضافه شود اضطراب آن ها چند برابر خواهد شد. ردیاب خودرو می تواند احساس آرامش خاطر را از راه دور برای آن ها فراهم کند.

همراه او باشید!

اولین و بدیهی ترین مزیتی که ممکن است ردیاب ها برای شما داشته باشند قابلیت ردیابی بصورت آنلاین و آفلاین روی نقشه است. با استفاده از این قابلیت شما میتوانید به صورت لحظه ای موقعیت فرزندتان را مشاهده کنید. این امکان هم به صورت آنلاین و از طریق اپلیکیشن ردیاب آلفا و هم به صورت آفلاین و از طریق کدهای دستوری و پیامکی برای شما فراهم شده است. به این ترتیب مثل این می ماند که شما همیشه کنار او نشسته باشید.

موقعیت یابی

محدوده امن مشخص کنید!

برای امنیت خاطر بیشتر اگر می خواهید خودروی خود را دست فرزندتان بسپارید میتوانید روی نقشه یک حصار جغرافیایی ایجاد کنید و به راحتی با مشخص کردن دو نقطه روی اپلیکیشن آلفا مختصات جغرافیایی منطقه ای را که نمی خواهید از آن خارج شود را برای ردیاب تعریف کنید تا در صورت خروج او از محدوده هشدار خارج از محدوده را دریافت کنید.

محدوده امن

هشدار!! سرعت غیر مجاز!!

یکی دیگر از نگرانی های خانواده ها رانندگی های هیجانی و پر سرعت است. راننده تازه کار به دلیل بی تجربگی ممکن است دوست داشته باشد که رانندگی با سرعت بالا را تجربه کند. خرید یک دستگاه ردیاب می تواند با اعلام هشدار سرعت به والدین از پیش آمد های ناگوار احتمالی جلوگیری کند.

سرعت غیر مجاز

 

کمکم کن!!

ردیاب های آلفا دارای دکمه کمک اضطراری یا sos هستند. این دکمه معمولا زیر داشبور جاسازی می شود که در صورت بروز هر گونه حادثه از جمله تصادف، خفتگیری و یا حتی ناراحتی و حمله های قلبی و عصبی راننده بتواند به راحتی به آن دسترسی داشته باشد علاوه بر آن دکمه کمک اضطراری روی ریموت فیزیکی دستگاه نیز تعبیه شده است. با فشردن چند ثانیه ای این دکمه پیام کمکم کن به همراه مختصات و لوکیشن دقیق به شماره هایی که از قبل روی اپلیکیشن تعریف شده اند ارسال خواهد شد. به این ترتیب می توانید سریعا به محل مورد نظر بروید و بهترین پشتیبان برای فرزند خود باشید.

کمک

صدایش را بشنو!

اگر نگرانی شما از جهت معاشرت با دوستان ناباب است با استفاده از ردیاب خودروی شنود دار می توانید فرزند خود را تحت نظر داشته باشید تا از اتفاقات ناگوار پیشگیری کنید. این ردیاب ها دارای یک میکروفون هستند که داخل کابین خودرو جایگذاری می شوند و با تماس گرفتن با سیمکارت دستگاه میتوانید صدای داخل کابین را بشنوید.

شنود

رانندگی بی اجازه!

ممکن است برای شما هم اتفاق افتاده باشد که فرزندتان بدون اجازه شما سویچ خودرو را بردارد. معمولا افرادی که به تازگی شروع به رانندگی می کنند اشتیاق زیادی به رانندگی دارند در حدی که حتی ممکن است بدون اجازه خودروی شما را بردارند. اگر بارها با این موضوع رو به رو شده اید و به دنبال راهکار هستید. چاره درد شما نصب ردیاب و زدن دکمه خاموشی از داخل اپلیکیشن آلفاست. در این حالت ردیاب برق خودروی شما را به وسیله قطعه کوچکی به نام رله قطع کن قطع خواهد کرد و تا زمانی که خودتان دکمه روشن شدن را نزنید حتی با سویچ هم روشن نخواهد شد.

رانندگی بی اجازه

کجا رفته است؟

ممکن است به دلیل مشغله کاری یا عدم دسترسی موقت به اینترنت نتوانید از داخل اپلیکیشن موقعیت فرزندتان را ردیابی کنید در این صورت آیا مسیرهایی که رفته است را از دست خواهید داد؟

طبیعتا خیر، ردیاب آلفا فکر همه چیز را کرده است. شما می توانید مسیرهای طی شده را با تمام جزئیات از جمله ساعت، مسافت و مدت زمان مشاهده کنید علاوه بر آن در قسمت مسیر می توانید حتی خیابان هایی که برای رسیدن به مقصد طی کرده است را هم ببینید.

لیست مسیر

کلام پایانی

امنیت خودرو را بیشتر کن!

با نصب ردیاب خودرو علاوه بر همه مزایای گفته شده شما میتوانید نگرانی خود را از بابت به سرقت رفتن خودرو کاهش دهید. ردیاب خودروی آلفا دارای هشدارهای متنوع ازجمله هشدار در، هشدار ضربه، هشدار سویچ، هشدار باتری، هشدار سرعت و… است که امکان دزدی بدون مطلع شدن شما را به شدت کاهش می دهد. علاوه بر آن در صورت به سرقت رفتن می توانید. خودرو را از راه دور و از طریق پیامک یا اینترنت خاموش کرده و با استفاده از مکان یابی دستگاه به دنبال آن بروید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *