امنیت

ردیاب خودرو جایگزین مناسب برای قفل فرمان و قفل پدال

همه ما دوست داریم مراقب وسایلمان باشیم و به بهترین شکل از آنها مراقبت کنیم. خودروی شخصی نیز یکی از بهترین و ارزشمندترین داشته های ما است که باید در نگهداری و مراقبت از آن، نهایت تلاشمان را بکنیم. در این نوشته می خواهیم بهترین و مناسب ترین روش برای نگهداری از خودرو را به شما معرفی کنیم و خوشحال می شویم که تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

چرا باید مراقب خودروی خود باشید؟

همانطور که می دانید قیمت خودرو بسیار زیاد شده است و خرید خودرو، به راحتی گذشته نیست. از طرفی، روشهای سرقت ماشین نیز به روز شده است و سارقان می توانند با روشهای خلاقانه و پیشرفته، قفل ماشین را باز کنند و خودرو را بدزدند! برای مراقبت از خودرو، می توان از دزدگیر، قفل فرمان و قفل پدال استفاده کنید؛ اما متاسفانه این روزها، شکستن قفل فرمان و قفل پدال دیگر به سختی گذشته نیست و سارقان می توانند خیلی راحت قفل ماشین را بشکنند و خودرو را به سرقت ببرند! دزدگیرها هم نمی توانند امنیت خودروها را تامین کنند و در مواردی که فاصله صاحب خودرو با خودرو زیاد باشد، غیر قابل استفاده است. در چنین شرایطی باید به دنبال جایگزین مناسبی برای دزدگیر، قفل فرمان و قفل پدال بود تا امنیت خودروی شما حفظ شود و بتوانید با خیال راحت، آن را در بیرون از خانه خود پارک کنید.

بهترین جایگزین برای قفل فرمان و قفل پدال چیست؟

ردیاب خودرو جایگزین مناسب برای قفل فرمان و قفل پدال است که عملکرد آن بسیار بهتر از دیگر تجهیزات امنیتی است. یکی از مزایای ردیاب خودرو این است که میزان امنیت خودروی شما را چندین برابر افزایش می دهد. ردیاب خودرو، به صورت مخفی داخل خودروی شما جاسازی می شود و به شما این امکان را می دهد که با موبایل خود، خودرویتان را خاموش کنید. در این مقاله می توانید با نحوه روشن و خاموش کردن خودرو با موبایل بیشتر آشنا شوید.

این دستگاه از یک سو با کاربر و از سوی دیگر با خودرو یا موتور سیکلت در ارتباط است و به شما این امکان را می دهد که وسیله نقلیه خود را نگاه کرده و آن را کنترل کنید. ردیاب خودرو، مانند یک دزدگیر هوشمند عمل می کند و امکانات پیشرفته ای دارد. یکی از قابلیتهای ردیاب خودرو این است که می توانید بیرون از خودرو، ماشینتان را خاموش کنید. در این حالت، خودروی شما به هیچ عنوان، حتی با خود سوییچ خودرو هم روشن نمی شود! در چنین مواقعی، خودروی شما تنها زمانی روشن می شود که با موبایل خود از راه دور اجازه استارت خوردن را به ماشینتان بدهید.

به همین دلیل است که گفته می شود ردیاب خودرو جایگزین مناسب برای قفل فرمان و قفل پدال است و می تواند امنیت کامل خودروی شما را تامین کند.

با کمک ردیاب خودرو می توانید موقعیت خودروی خود را در هر لحظه مشاهده کنید. اگر به خودروی شما ضربه ای بخورد، پیامکی دریافت می کنید که شما را از این ضربه آگاه می کند. همچنین اگر درب خودروی شما باز شود، در همان لحظه پیامکی دریافت خواهید کرد. همه این موارد باعث جلوگیری از سرقت ماشین شما می شود و شما را خیلی زود آگاه می کند.

ردیاب خودرو، امکانات پیشرفته ای دارد و به همین دلیل است که می تواند به خوبی از خودروی شما محافظت کند. موقعیت یاب خودرو، به سارقان اجازه نمی دهد که وارد ماشین شما شوند و آن را بدزدند. شما می توانید در هنگام استراحت کردن در منزل یا کار کردن، موقعیت مکانی خودروی خود را با ردیاب خودرو مشاهده کنید و از امنیت آن مطمئن شوید.

با نصب ردیاب خودرو، دیگر نگران سرقت ماشین خود نخواهید بود و می توانید خودروی خود را با خیال راحت در هر زمان و در هر مکانی پارک کنید و به زندگی و کارتان برسید. یکی از امکانات ردیاب خودرو این است که می توانید از طریق اپلیکیشن موبایلی و وب سایت ردیابی، موقعیت مکانی خودروی خود را مشاهده کنید و محدوده جغرافیایی مجاز برای خودرو خود را تعیین کنید.

استفاده از ردیاب خودرو چه مزایایی دارد؟

  1. گفتیم که یکی از قابلیتهای ردیاب خودرو این است که می توان خودرو را از راه دور خاموش کرد. زمانی که خودروی شما به سرقت رفته است، می توانید خودروی خود را از راه دور خاموش کنید و از طریق پلیس اقدام کنید. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره خاموش کردن خودرو از راه دور به دست آورید، این مقاله از سایت ما را مطالعه کنید.
  2. اگر خودروی شما بدون استارت جابه‌جا شود، در همان لحظه تماس هشدار با تلفن همراه شما برقرار می شود و با این کار، از جابه‌جا شدن خودروی خود باخبر می شوید و می توانید خیلی سریع اقدام کنید.
  3. با کمک ردیاب خودرو می توانید به خودروی خود دستور سوخت دهی یا قطع سوخت دهی را بدهید. وقتی از طریق اپلیکیشن به ردیاب خودرو فرمان بدهید، دستگاه ردیاب، سوخت رسانی خودروی شما را قطع می کند و خودروی شما خاموش می شود. برای وصل کردن سوخت رسانی خودروی خود باید از طریق وبسایت و اپلیکیشن و پیامک اقدام کنید تا دوباره خودروی شما روشن شود.
  4. با کمک ردیاب خودرو می توانید موقعیت مکانی خودرو را در هر ساعتی از شبانه روز مشاهده کنید و روی نقشه موبایل هم مکان ماشینتان را ببینید.
  5. یکی از مزایای داشتن ردیاب خودرو این است که با داشتن ردیاب خودرو می توانید موقعیت خودرو در هر لحظه، مسیرهای پیموده شده تا ۶ ماه گذشته، سرعت خودرو، میزان توقف خودرو در هر محل، ساعت خودرو و… را روی نقشه شهر خود مشاهده کنید.
  6. ردیاب خودرو با استفاده از سیستم GPS تلفن همراه شما کار می کند و موقعیت لحظه ای خودرو را برای شما ارسال می کند.

اگر ردیاب خودرو داشته باشید، در صورتی که خودروی شما به سرقت برود، در همان لحظه سرقت خودرو با شما تماس گرفته می شود و با اعلام هشدار، شما باخبر می شوید.

بسیاری از کاربران، از امنیت و عملکرد دستگاه ردیاب خودرو راضی بوده اند و این دستگاه را جزو بهترین ابزارها برای محافظت از خودرو می دانند.

ردیاب خودرو جایگزین مناسب برای قفل فرمان و قفل پدال است. با کمک ردیاب خودرو، به هیچ سارقی اجازه نمی دهید که وارد اتومبیل شما شود و آن را سرقت کند. کار با ردیاب خودرو بسیار راحت است و شما می توانید به آسانی از خودروی خود مراقبت کنید.

در صورت نصب ردیاب خودرو، می توانید با خیال راحت خودروی خود را پارک کنید و از راه دور هم حواستان به ماشینتان باشد.

اگر مراقبت و امنیت خودروی شما برایتان اهمیت دارد،  برای تهیه ردیاب خودرو اقدام کنید و با این کار، خیالتان از بابت امنیت خودرو راحت باشد. از شما دعوت می کنیم تا به صفحه محصولات ردیابی آلفا مراجعه فرمایید و درباره ویژگی ها و امکانات ردیاب خودرو، اطلاعات بیشتری کسب کنید و امکانات انواع ردیاب های خودرو را مشاهده کرده و قیمت آنها را با هم مقایسه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *